64 keer bekeken

sim sala bim

• dinsdag 23 juni 2020 @ 00:53

Ik heb afl. 1 al op Clubhome gezet met wat achtergrondinfo over de series en over Geoffrey Babylon, de Catweazle vertolker 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • maandag 22 juni 2020 @ 22:42
    reactie op (#2) Marilyn_Presley

Helemaal mee eens! Ik keek 'vroeger'  altijd naar deze serie en vond hem onwijs leuk, maf en interessant. En nu kan ik hier weer opnieuw van Catweazle genieten.  

je stopt niet met spelen omdat je ouder wordt, maar je wordt ouder omdat je stopt met spelen handtekeningafbeelding
  • zondag 21 juni 2020 @ 23:48

Welkom! We hadden het over Catweazle en toen ik ging zoeken naar feiten kwam ik ook tegen dat het dit jaar 50 jaar geleden is dat onze magiër op TV kwam voor de eerste keer. En hij verdient zeker een Club 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • zondag 21 juni 2020 @ 18:10

en daar ben ik... Leuk idee! 

Toen ik in wikipedia las dat het 50 jaar geleden was dat de eerste uitzending was, dacht ik al...  misschien maakt Wilma wel een Catwaezle Club... en daar is ie...   

Als jij zo door gaat met allemaal van die leuke en mooie clubjes op  touw zetten, dan gaat mijn rijtje van clubjes waar ik lid van ben ook wel langer worden.... vind ik helemaal niet errug....Ik kom graag kijken en lezen, dank je Wilma...

Liefs Elly.

je stopt niet met spelen omdat je ouder wordt, maar je wordt ouder omdat je stopt met spelen handtekeningafbeelding